3 načina da se I nakon blagdana osjećate sjajno


Nakon euforije blagdana, mnogi ljudi lako “skliznu” u postblagdanski blues, odnosno polako upadnu u depresiju. Znajući kako je pred njima dugačak siječanj tijekom kojeg kartive stižu na naplatu, vrijeme je uglavnom sivo, nema nikakvih veselih okupljanja, a topli dani nisu ni na pomolu….Nije baš teško pasti u depresiju, razumijemo.

No, možete si pomoći nekim malim trikovima koji vas neće do kraja izliječiti, no svakako će vam pomoći da se bolje osjećate. Prije nego posegnete za lijekovima ili počnete žaliti sebe, pogledajte što možete napraviti kako biste si uljepšali svakodnevnicu.

Fizička aktivnost Umjesto da se zatvorite u stan, radije odaberite neku fizičku aktivnost koja će vas oraspoložiti. Ukoliko niste ljubitelj vježbanja u teretani, šetnja ili trčanje s najboljom prijateljicom ili voljenom osobom zasigurno će vam izmamiti osmijeh na lice.

Prehrana S obzirom da je tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana konzumacija hrane povećana, tijekom narednih nekoliko mjeseci trebali bi pripaziti na prehranu. Tijekom dana je potrebno prakticirati više manjih obroka. na taj način rasteretiti ćete organizam i pokrenuti usporeni metabolizam. Dakle, konzumirajte namirnice bogate vitaminima jer oni jačaju imunitet i vraćaju energiju.

Odjeća Vjerovali ili ne, boja odjeće povezana je s psihičkim stanjem osobe. Dakle, umjesto crne, sive i plave boje radije birajte odjeću vedrijih boja. Narančasta je primjerice izvor optimizma, a žuta vraća energiju.

Recent Posts

See All